Dag 3. Verloren dag......!!

22 september 2014 - Watsonville, California, Verenigde Staten

Goodmorning Netherlands.......

De derde toedraag zit er weer op. Vandaag zijn we vertrokken uit Santa Maria en geëindigd in Watsonville. Een route van 325 km. Langs de mooie kust van California. Hyway 1 hebben we vandaag grotendeels gereden. Het weer was fris en ligt bewolkt. Maar in de loop van de dag brak ook weer de zon door. Al bleef het wel aan de koele kant. Eigenlijk perfect motorweer.

De eerste stop was in een typisch Amerikaans dorp genaamd Cambria. Een liefelijk dorpje zoals je in een film zou kunnen tegenkomen. Ergens op een balkon koffie gedronken met een pracht uitzicht op de mainstreet.

Daarna verder gereden en gestopt aan de kust waar een hele kolonie zeeleeuwen lagen te zonnen. Een prachtig gezicht. Langs de kust liggen over diverse plaatsen deze mooie beesten te zonnen. Hyway 1 is een drukbereden kustroute. Een mooie kronkelende weg langs de kustlijn. Prachtig motorrijden met mooie vergezichten.

Maar waarom nou de titel een verloren dag? Onze fototoestel ware. We vergeten op te laden dus aan het begin van de rit begaf deze het zodat we geen foto's meer konden maken. Dus toen maar de filmcamera op de motor gezet om tijdens het rijden te kunnen filmen. Dan hebben we toch iets van dag 3. Helaas, ergens midden in de middag voel ik ineens iets op mijn arm vallen. Ik kijk goed en zie dat de camera van zijn houder af is en dus van de motor is gevallen. Nog even terug gereden om hem te zoeken, maar helaas. De camera niet meer gevonden........Grrrrrrrrrrr. Dus de verloren dag zit hem in het verliezen van beeldmateriaal........Maargelukkig zijn de beelden wel in onze geheugen geprent. Alleen kunnen we ze nu niet delen met jullie.

Uiteindelijk geëindigd in Watsonville alwaar we gaan overnachten in het Sixt motel/hotel.

Dadelijk even wat eten en dan lekker een tukkie gaan doen. Morgen op naar San Francisco.........!!

1. John claassens:
    23 september 2014
    Ik heb nog beelden van dezelfde route alleen 2013
  2. Rob:
    24 september 2014
    jammer... volgende keer maar een safety kabeltje eraan voor de zekerheid.. prachtig weer om te rijden zo te horen